فیلم | نحوه عضویت رویداد ملی «فهما» در اردبیل
کد خبر: 4097840
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

فیلم | نحوه عضویت رویداد ملی «فهما» در اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: چهارمین رویداد ملی «فهما» با ثبت رویکردهای فرهنگی مساجد در استان آغاز به کار کرد.

کانون های مساجد اردبیلمصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، از آغاز چهارمین رویداد ملی فهما در سطح کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: مسجد محوری از مهمترین رویکردهای این دوره از رویداد ملی فهما در استان است.

وی بیان کرد: این رویداد در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در ۱۲ رواق کتاب، نمایش، نور، همدلی، رسانه، قلم، فیلم، ترنج، دانش، سرود، کارآفرینی و فناوری تعریف شده که هم اکنون بیش از 13 فعالیت مختلف در فرم‌های مختلف قابل دسترسی و مدیران مسئولان می توانند از طریق سامانه بچه‌های مسجد این فرم ها را تکمیل کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل در رویدادهای گذشته جایگاه بسیار خوبی را در سطح کشور کسب کرده و امید است در این دوره نیز بتوانند حائز رتبه برتر شود.

آمون عنوان کرد: شاخص های مهارتی (آموزشی)، میدانی، رقابتی(جشنواره‌ای)، شبکه‌ای، تعاملی و خودجوش هویتی و ساماندهی فعالیت‌های کانون‌های مساجد از جمله معیارهای انتخاب برترین‌ها خواهد بود و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه عمل به بندهای بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص نوجوانان و جوانان و اجرای برنامه ها با محوریت ائمه جماعات در مساجد از مهمترین تاکیدات در این دوره از رویداد ملی «فهما» است.

وی اظهار کرد: مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند پس از ورود به ناحیه کاربری خود در سامانه بچه‌های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir نسبت به انتخاب رواق تخصصی جهت ارزیابی در این رویداد ملی اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha